Czas ucieka jak szalony. Za nami poważne opóźnienie w aktualizacji postów, za co przepraszamy. Przed nami natomiast całe lato (oby ciepłe i słoneczne) oraz aktualizacja wersji Alpha 4!
Witamy po krótkiej przerwie! W czasie, gdy nasi redaktorzy walczyli z różnymi problemami, Team Radiant nie próżnował, dosłownie śląc filmik za filmikiem z ich poczynań. Co więc takiego przygotowali nam twórcy?
Wesołego Wtorku życzy Team Radiant, przynosząc nam kolejny odcinek "Pulpitowego Wtorku". Tym razem przyjrzymy się schronieniom, które budujemy naszym osadnikom. Co się w nich zmieni? Sami zobaczcie :)
Minął już rok od pojawienia się projektu Stonehearth na Kickstarter. Dzięki zebranym funduszom prace mogły ruszyć pełną parą, a sama gra zebrała wielu fanów na całym świecie, cierpliwie wyczekujących efektów końcowych. Wszystko zapoczątkowali bracia bliźniacy - Tom i Tony.
A oto rzeczy, które udało im się zrobić przez ten rok.
Wyobrażacie sobie świat bez muzyki? Ja niebardzo. Tym bardziej w grach, choć czasem kompletnie nie zwracam na nią uwagi. Przynajmniej do momentu, gdy jakiś dźwięk lub utwór nie wyrwie mnie ze skupienia. :D
Po krótkiej chwili zadumy związanej z pierwszym kwietnia (kiedy to okazało się, że Stonehearth będzie... zawierał mikropłatności), otrzymaliśmy już prawdziwy Pulpitowy Wtorek. Szykujcie oczy na sporą ścianę tekstu!
Kolejna bardzo ciekawa aktualizacja. Dodano nowe funkcje dla Trapera, poprawiono silnik graficzny dla obsługi AO oraz kilka innych rzeczy. Dokaładniejsze informacje znajdziecie w rozwinięciu newsa.