Co nowego w Stonehearth?
 
Dzięki aktualizacji Alpha2 r58 możemy cieszyć się nowymi funkcjami Trapera. Dodano też opcję, umożliwiającą oswojenie złapanego zwierzaka. Taki pupil będzie jadł, spał i z chęcią sprawdzał co w danym momencie robią osadnicy. To idealna opcja dla tych, którzy zawsze marzyli, żeby mieć całą rodzinę króliczków, wiewiórek lub szopów. :)
 
lis-stonehearth
 
Poprawiono też silnik renderingu w celu wsparcia systemu Ambient Occlusion, która ogranicza ilość światła docierającego do obiektu znajdującego się w pobliżu jego źródła. Do dokładniejszego opisu zapraszam do poprzedniego wpisu.
 
Uprawy i inne tajemnicze zagadki
 
Równie ciekawe rzeczy zaprezentowała nam Stephanie w zeszłotygodniowym "Pulpitowym Wtorku".
A oto screen na miły początek:
 
podstawowe-farmy-stonehearth-r58
 
Zainteresowani? Zobaczcie co jeszcze nas czeka. Ale najpierw trochę o powyższym. :)
Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem to wraz z kolejną aktualizacją będziemy mogli nacieszyć oczy podstawowym systemem upraw, a chętni mogą wesprzeć zespół informacją jak współgra on z całością.
 
Niestety Stephanie nie chciała podzielić się z czytelnikami innymi informacjami odnośnie rolnictwa.
Za to chętnie mówi o tworzeniu modów.