A oto i kolejny "Pulpitowy Wtorek"! Tym razem zamiast Toma odpowiada nam Chris Klochek. A o czym będzie? O nowości, która może zaciekawić posiadaczy mocniejszego sprzętu.
Niestety w kolejnej odsłonie nie obyło się bez błędów. Największy problem jest teraz z robotnikami, którzy z uporem starają się zbierać zapasy zamiast zajmować się też innymi rzeczami, np. dokończeniem stawianych budynków.
Kolejny wtorek, kolejny news z serii "Desktop Tuesday". Tym razem jednak zbyt wiele do powiedzenia nie ma - w części na żywo widzieliśmy, jak na własne oczy tworzy się tło wydania Alpha 2. Poza kamerami zaś światło dzienne ujrzał kolejny build. Oddajmy głos twórcom.
Witajcie ponownie w "Pulpitowym Wtorku"! Dzisiaj poznamy bliżej nową profesję naszych małych podopiecznych - będzie nią zastawiający pułapki i zaopatrujący osadę w mięso Traper.
Aktualizacja z 13 lutego wniosła kilka zmian. Między innymi wspomniany wcześniej nowy sposób awansu osadników. Teraz aby uzyskać kolejny stopień zawodu, osadnik musi złapać odpowiedni przedmiot.
Cieśla? Trzymający młotek zamiast piły!? I w dodatku budujący swoje własne stanowisko? Jeśli to was dziwi, wczytajcie się w najświezsze (choć nieco spóźnione) wydanie Pulpitowego Wtorku.
Pragnę was w końcu powitać jako jeden z redaktorów portalu. Wersja grywalna Stonehearth istnieje już miesiąc. Społeczność zaś już teraz pokazuje, że Stonehearth jest idealną podstawą do tworzenia różnorakich modów.
Przyjrzyjmy się więc temu, co do tej pory naszykowali gracze.
Witajcie po dłuższej przerwie. Mamy do odrobienia kilka zaległości, ale na dziś przygotowaliśmy najświeższe informacje. 28 stycznia na oficjalnej stronie pojawiła się informacja, iż Tony pracuje nad poprawieniem problemu...