Za nami połowa słonecznego czerwca i spore opóźnienie w informowaniu Was o nowościach poczynionych w Stonehearth. Powód trywialny - zdrowotno-rodzinny.
Nie owijając w bawełnę przedstawiam Wam krótki przegląd informacji, które ukazały się od początku czerwca. Zapraszam.
 
01.06.2015
Każdy kto śledzi oficjalną stronę SH zauważył, iż tego dnia zmieniła ona kompletnie swój wygląd.
 
nowa strona stonehearth new site look sh
 

Nowy interfejs dzieli się na kategorie, takie jak:

  • Dev Blog - czyli wpisy dotyczące zmian w grze, ogólne informacje o procesie jej wydawania oraz mapa rozwoju;
  • Explore (Odkryj) - opis menu gry i podstawowych zasad budowania, seria porad dla nowych graczy od innych członków społeczności, trochę informacji technicznych (minimalne i rekomendowane wymagania, itp.), możliwość wysłania wiadomości do zespołu;
  • Community (Społeczność) - szybki dostęp do twórczości użytkowników, np. filmów (SteveAdamo) czy grafik (Pandemic) oraz głównego forum;
  • Media - screeny i linki do kilku stron, które wspominają o SH.
Zresztą nie ma co się nad tym rozpisywać, zerknijcie sami, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście! stonehearth.net
 
02 - 03.06.2015
I jest! Stonehearth trafił na Steam Early Access. Trochę więcej na ten temat możecie poczytać we wcześniejszym wpisie. http://stonehearth.pl/artykuly/ciekawostki/61-steam-early-access-i-to-co-nas-czeka-w-przyszlosci
 
 

Twórcy ostro pracują nad A. 11, która ma obejmować m.in.:

  • Udoskonalenie budynków - schody!
  • Zarządzanie zapasami - skrzynki i magazyny mają pomóc zapanować nad dostępnymi zasobami.
  • Nowa klasa - kucharz! Zapowiada się smakowita rozgrywka. :)
  • Woda, cz. 2 - rzeki, źródła, nowe interakcje osadników z wodą.
  • Dodanie możliwości wyboru osadników z konkretnymi statystykami oraz początkowego sprzętu startowego. Druga część brzmi tajemniczo i ciekawie.
steam early access stonehearth alpha 10.5 release wczesny dostep
 
08.06.2015
Wprowadzono aktualizację R393, poprawiającą kilka błędów oraz dodano więcej treści, która ma ułatwić znalezienie przyczyn wieszania się gry, itp.
Wybrane błędy, które poprawiono:
  • Lua nie pochłania 100% CPU po kilku błędach.
  • Usunięcie budynku po rozpoczęciu budowy nie generuje błędów z rusztowaniem.
  • Awans osadnika odbędzie się nawet jeżeli talizman znajduje się na dużej wysokości.
  • Zlikwidowano błędy pojawiające się, gdy pasterz goni owcę.
defend sh pl
 
09.06.2015
Zdjęcie poniżej przedstawia wstępne prace nad tajemniczymi monumentami, które pojawią się na mapie naszego świata. Mają to być pozostałości po starożytnej cywilizacji, która żyła na owych terenach zanim jeszcze osiedlili się tam nasi osadnicy.
Niewątpliwie jest to interesujący zalążek dla fabuły i tradycji świata Stonehearth. A dla każdego gracza poszukiwania takich elementów będzie dodatką rozrywką.
 
big rabbit statue stonehearth