Stonehearth Alpha 15 - niestabilna wersja
02-03-2016 przez SilentNeko w Aktualizacje
Od kilku dni można testować najnowszą, lecz niestabilną, wersję Alpha 15. Ta aktualizacja ma przede wszystkim za zadanie polepszyć wydajność Stonehearth. Wniesione poprawki wpływają na szybkość i jakość gry.
Większa wydajność? Więcej osadników!
Od poprawionego systemu wyszukiwania ścieżek, poprzez lepsze tworzenie przedmiotów, po sprytniejszych wrogów - ta aktualizacja umożliwi zbudowanie większej i doskonalszej osady, która będzie płynnie funkcjonować. Poniżej przykładowe zmiany:
- Zwiększono maksymalną liczbę mieszkańców do 50 (domyślne ustawienie to 20),
- Lepsze wsparcie dla większych osad,
- Nowi osadnicy nie będą pojawiać się na wrogich terytoriach,
- Wprowadzono ogromną ilość poprawek związanych z farmami,
- Tracąc osadników (poniżej początkowej liczby 7) wartość dziennego wymagania dla nowego osadnika zmniejszy się,
- Przyspieszono kod odpowiedzialny za fizykę świata,
- Naprawiono błąd ładowania gry, w przypadku wcześniejszego zapisania świata z włączonym trybem xray,
- W ustawieniach dodano opcję, dzięki której można zobaczyć ścieżki osadników.
Budując lepsze jutro
Nastąpiły też zmiany w projektowaniu i stawianiu budynków. Oczywiście są to początkowe zmiany, które będą kontynuowane w dalszych aktualizacjach. Mimo to nasi budowniczy powinni być w stanie stawić czoła bardziej wyszukanym projektom.
Służby sprzątające do dzieła!
Nie ulega wątpliwości, że nasi mali podopieczni są ciułaczami. Zbierają praktycznie wszystko, jeśli tylko znajdą na to miejsce w magazynie. To wszystko wpływa niestety na płynność działania wioski i ogólną wydajność. Dlatego od teraz każdy gracz będzie musiał dokładnie przemyśleć, jakie rzeczy są mu potrzebne. Bo czysta wioska to szczęśliwa wioska.
- Wielkość wyposażenia zależna jest od maksymalnej liczby mieszkańców, którą kiedykolwiek osiągnięto, regulowana względem populacji,
- Dodano licznik wyposażenia w zakładce zapasów w opcjach miasta,
- Pojawi się czerwone ostrzeżenie, gdy osiągnie się limit wyposażenia,
- Zoptymalizowano uzupełnianie zasobów,
- I wiele innych.
Oprócz tego możemy cieszyć się takimi rzeczami jak:
- Większa ilość szyldów dla różnych klas,
- Nowe drzwi, szerokie na 4 kratki,
- Sklepem z żywnością dodanym dla królestwa Rayya, w którym można sprzedawać produkty i karmę dla zwierząt,
- Skóra Varanusa dostępną w sprzedaży, potrzebną do zrobienia eliksiru odwagi,
- Mięso owcy, ziołami, mąką i mąką kukurydzianą w sklepie,
- Zmniejszony zasięg walki wilków, dzięki czemu się nie rozbiegają i są łatwe do odnalezienia oraz obniżonym życiem Varanusa,
- Wizualne aktualizacje szablonów budowlanych,
- Inne.
Na koniec chyba najważniejsza informacja dla wszystkich posiadaczy gry. Od teraz wszystkie zapisane gry powinny być kompatybilne z najnowszymi aktualizacjami! Oby tym razem udało się to zrealizować. :)