Aktualizacja dev - 2494
15-07-2015 przez SilentNeko w Aktualizacje
Przede wszystkim poprawiono liczne błędy związane ze skrzyniami, a które uniemożliwiały ich normalne użytkowanie.
Oto zmiany jakie nastąpiły.
Błędy:
- Skrzynie znajdujące się w i na budynku będą działać poprawnie.
- Mieszkańcy mogą ustawiać w świecie rzeczy oraz spożywać jedzenie umieszczone w skrzyniach.
- Naprawiono błąd powstrzymujący osadników przed produkowaniem przedmiotów, jeżeli potrzebne rzeczy znajdowały się w skrzyniach.
- Poprawiono możliwość promowania postaci w przypadku, gdy talizman znajdował się w skrzyni.
- Narzędzia, z którymi zaczynamy nową grę pojawiają się w wyposażeniu miasta.
- Nie można już sprzedać orzedmiotów rozmieszczonych w świecie.
- Okno przedmiotów możliwych do rozmieszczenia wyświetla tylko te, które można ustawić, a nie wszystkie.
- Nasz pupil może jeść z koszyków.
- Wytworzone przedmioty zostają natychmiast dodane do wyposażenia miasta.
- Rzemieślnicy wytwarzają prawidłową ilość przedmiotów.
- Od teraz rzemiślnicy będą czasem z sukcesem pomijać przedmiot do wytworzenia którego nie będą posiadali składników.
- Owce nie uciekają do miejsca, w którym pojawiły się po raz pierwszy.
- Poprawiono opis stanowiska kucharza.
- Karta postaci pojawia się tylko dla ludzi.
- Naprawiono pewne błędy UI, które mogły pojawiać się w oknie sklepu.
Wydajność:
- Udoskonalono wydajność farm, w przypadku posiadania dużej ilości pól uprawnych.
Inne zmiany:
- W wygodnych łóżkach mieszkańcy śpią pod przykryciem.
- Sklepy zostały wyposażone w depozyt, w którym umieszczone będą sprzedane przez nas przedmioty, na wypadek gdybyśmy chcieli je odkupić. Zostaną one upuszczone blisko flagi miasta zaraz po zamknięciu okna sklepu.
- Przyciski przyspieszenia gry przywrócono do klawiszy 1,2,3.
- Skrót klawiszowy otwierający konsolę to ctrl-c.
Znane problemy:
-
Obiekty w plecakach będa pokazywać się w oknie umieszczania mebli nawet jeśli nie mogą być postawione zanim nie odłoży się ich na ziemię.
-
Obiekty w ikonicznej wersji w porównaniu z obiektami rozmieszczonymi w świecie będą pokazywać się jako oddzielne przedmioty (ale z tą samą ikoną/nazwą/opisem) w wyposażeniu miasta.