Tym razem jednak pominę całą listę błędów, które naprawiono (może za wyjątkiem jednego - pasek życia aktualizuje się, gdy osadnik zostanie zraniony) i skupię się na samych zmianach jakie przy okazji wprowadzono.
Najważniejszą rzeczą, na którą trzeba zwrócić uwagę to fakt, że od teraz zapisy naszych rozgrywek powinny być kompatybilne! Co to oznacza? Koniec ciągłego rozpoczynania gry od nowa (która chwilami mocno zniechęcała do grania). :)
Dodatkowo zoptymalizowano ścieżkę wyszukiwania drogi przez bramy i drzwi.
 
Inne dokonane zmiany to:
  • Możliwość kontroli kamery zoom za pomocą klawiszy + i - .
  • Poradnik obsługi kamery chowa się po jednokrotnym wykonaniu.
  • Dodano brakujący przycisk zamykający okno błędu.
  • Wyłączono LuaJIT co wpływa na przedłużenie generowania się świata.
 
Skrzynie:
We wczorajszym Pulpitowym Wtorku Chris, zastępujący w tym tygodniu Toma, zaprezentował skrzynie. Jak widać na poniższym zdjęciu będziemy mogli w nich przechowywać wiekszość naszych przedmiotów. Ot, takie przenośne magazyny.
 
 
 
Wybrażacie sobie jak bardzo ułatwią one życie? Na przykład będzie można zapakować w takową cały materiał potrzebny do postawienia budynku i przenieść ją w pobliże placu budowy. Dzięki temu nóżki naszych i tak zapracowanych osadników nie będą narażone na dodatkowe kilometry. Genialne.
 
Filtry pozwolą nam decydować o tym co ma być składowane w danej skrzyni lub nie.
Skrzynie będą w różnych rozmiarach, przy czym te większe wymagają wyższego poziomu doświadczenia.
 
Już wyobrażam sobie jak rewelacyjnie prezentować się będzie moje miasto bez tych "niebieskich placków" zapełnionych różnymi przedmiotami, za to tu i ówdzie rozsiane będą nie rzucające się w oczy skrzyneczki. Ciekawe tylko czy gobliny będą kradły całe skrzynki czy pojedyncze przedmioty w nich się znajdujące...