Znudziło się Wam patrzenie na pracę rzemieślników tworzących swoje przedmioty na tym samym stole roboczym? W takim razie przedstawiam Wam...

Nowe stanowiska pracy!

 
 
Wraz z wprowadzeniem tej aktualizacji będziemy mieli możliwość zbudowania różnych warsztatów, potrzebnych do wytworzenia konkretnych przedmiotów.
 
 
 
Polepszy się też model pracy zespołowej, ponieważ interakcja z innymi osadnikami będzie bardziej spójna. Przykładowo, posiadając więcej niż jednego stolarza, UI pozwoli nam na ustawienie kolejności tworzenia przedmiotów dla nich wszystkich. Będą pracować równolegle, a w razie potrzeby podzielą się stołem warsztatowym.
 
Jednakże aby cały ten system zaczął działać poprawnie, twórcy muszą przełamać dotychczasowe, ścisłe powiązanie pomiędzy rzemieślnikiem a jego warsztatem, co wywołuje spore obciążenie w kodzie zapisu/wczytania gry, AI craftingu, wyposażenia, systemu znajdywania ścieżki, i wielu innych.
 
 
Jedną z pierwszych rzeczy jakie zobaczymy w nowym cyklu produkcyjnym będzie zlikwidowanie wymogu zbudowania warsztatu przez danego rzemieślnika po jego promocji. Zamiast tego dostęp do UI przedmiotów do wytworzenia będzie bezpośrednio poprzez rzemiślnika  lub z głównego menu, skąd wybierając potrzebny stół warsztatowy odblokujemy receptury zależne od niego.
 
Jest tylko jeden minus - musimy poczekać na tą aktualizację do Alphy 12 lub dalszej.