W zaprezentowanym wczoraj filmiku przedstawiono kilka nowych funkcji, nad którymi właśnie trwają prace. A wszystkie z nich zostały zasugerowane przez graczy. Zapraszam!
 
 
 
 
Jak widać powyżej nareszcie pojawi się, z pozoru mało istotna, funkcja pokazująca automatycznie wymiary zaznaczonego obszaru. Teraz planowanie domów, składowisk czy farm będzie o wiele prostsze.
Ponownie wspomniano też o opcji pokazującej ilość materiałów potrzebnych do postawienia danego budynku, samo budowanie ma również zostać uproszczone, a w przyszłości pojawi się możliwość zapisania schematu budynku, aby można go było w szybki sposób powielić.
 
 
Zmodyfikowana zostanie także opcja awansowania. Prace do wyboru będą przedstawione w formie drzewka rozwoju.
W centrum znajduje się podstawowa jednostka - robotnik. Dookoła rozmieszczone są dostępne prace, których ikonka jest kolorowa. Prace, które wymagają spełnienia pewnych warunków, opisanych poniżej głównego okna, są szare. Obok wymagań jest też krótki opis tego, czym zajmuje się dana jednostka.
 
 
Inną wartą uwagi opcją jest funkcja umożliwiająca ponowne "złożenie" danego przedmiotu i odstawienie go do magazynu. Wystarczy kliknąć nowiusieńki guzik i z głowy. Przyda się to szczególnie wtedy, gdy będziemy chcieli sprzedać nasze rzeczy.
 
I to tyle, jeżeli chodzi o to co czeka nas w najbliższej przyszłości. Z odleglejszych planów możemy oczekiwać m.in. na:
  • dalsze udoskonalenia systemu budowania,
  • możność kopania tuneli, jaskiń, itp., z możliwością zagospodarowania ich, np., na magazyn,
  • drogi,
  • robotnicy wraz z uzyskaniem kolejnych poziomów wtajemniczenia zawodowego będą mogli wykorzystać nowe umiejętności,
  • poszerzenie możliwości handlowych.
 
Na koniec kilka smaczków w postaci budynków, które powstały od czasu wyjścia wersji Alpha 5.
 
 
 
 
 
 
 
Więcej na końcu filmu: