Nowe klasy: piechur, tkacz i traper
Piechur - podstawowa jednostka przeznaczona do walki. Do jego zadań należy (automatyczne) patrolowanie miasta i obrona przed najeźdźcami.
Tkacza i trapera opisywaliśmy w poprzednim artykule (tutaj).
 
 
Powyższe zdjęcie ukazuje nowe przedmioty, które może wytworzyć tkacz.
 
Podstawowy system walki
Niewątpliwie będziemy go potrzebować, oczekując nieproszonych gości, którym spodobały się nasze ciężko uzbierane skarby. Wszystko będzie jeszcze poważnie dopracowywane w kolejnych aktualizacjach. Ale kto zabroni nam się z tego cieszyć już teraz? :D
 
Projektant budynków, faza 1
Było Wam smutno z powodu nijakich budynków? No to możecie wyciągnąć z szuflady uśmiechy i przykleić je na twarz. Dzięki opcji projektowania ten problem już zniknął. Budowanie jest proste i intuicyjne. Wystarczy postawienie jednego budynku aby połapać się we wszystkim.
 
Nowy GUI
Graficzny interfejs użytkownika przeszedł kapitalny remont. Tablica wyników i ekrany zarządzania zostały scentralizowane.
 
Uwaga karawana idzie!
 Co jakiś czas będziemy otrzymywać powiadomienia odnośnie karawany, która zachaczy o naszą osadę. Dzięki temu będziemy mogli pozyskać nowych osadników bądź po prostu trochę pohandlować.
 
 
Inne nowości
Pojawiło się więcej ciekawych mebli, np. biurko, komoda czy ławka.
 
 
Warto też pamiętać o nowej grafice, która zdobi tło głównego menu gry. Poniżej proces jego powstawania.
 
 
To tyle odnośnie ogólnych informacji związanych z aktualną wersją gry. Do jutra postaram się opracować kolejny artykuł, żebyście o nas za szybko nie zapomnieli. W przygotowaniu czeka tekst o technicznych sprawach związanych z tworzeniem Stonehearth, co nieco o Kickstarterze i Alpha 5 oraz nowszych nieoficjalnych uaktualnieniach. :)