Czas ucieka jak szalony. Za nami poważne opóźnienie w aktualizacji postów, za co przepraszamy. Przed nami natomiast całe lato (oby ciepłe i słoneczne) oraz aktualizacja wersji Alpha 4!
 
Na razie w wersji surowej, dostępnej tylko dla chętnych, którzy zaznaczyli odpowiednią opcję na swoim koncie Steam.
Należy jednak pamiętać, że wersja ta jest niestabilna. Posiada mnóstwo błędów i niedogodności.
Dopóki twórcy nie osiągną minimum takiego samego poziomu jakości jak Alpha 3, możemy spodziewać się częstych aktualizacji, stabilizujących i poprawiających grę. Wtedy też pełna wersja Alpha 4 zostanie wypuszczona oficjalnie.
 
 
Głowne zmiany jakie czekają w 4-ce to:
 
Nowa postać - piechur oraz podstawy walki!
Za pomocą drewnianego miecza można awansować dowolnego mieszkańca na szermierza.
W naszym mieście mogą też pojawić się "goście", zainteresowani przywłaszczeniem sobie tego i owego, a w tym przypadku przydadzą się nam osoby umiejące posługiwać się bronią.
Oczywiście walka wymaga szczegółowego dopracowania.
 
Projektant budynków, faza pierwsza
Marzyliście o projektowaniu i budowaniu własnych budynków? Teraz już możecie spełnić swoje marzenia. Co prawda samo narzędzie jest w początkowej fazie i może być nieco trudne w użyciu, ale duży kubek cierpliwości załatwi wszelaki problem. Pamiętajcie - będzie lepiej!
A gdybyście jeszcze nie oglądali to tu jest film prezentujący narzędzie do projekotwania:
 
 
Nowy interfejs graficzny (GUI)
Nowy wygląd GUI ze scentralizowanym oknem tablicy wyników i zarządzania.
 
Błędy, o których już wiadomo
  • Niestabilny zapis - czasem gra może dorpowadzić do zawieszenie interfejsu użytkownika. Rozwiązanie: Częste zapisywanie gry. Jeśli źle zapiszesz, usuń save z folderu gry, odśwież i wczytaj starszy zapis.
  • Grawitacja bez fizyki - przedmiot umieszczony na wierzchu innego powoduje, lewituje w powietrzu po usunięciu dolego obiektu, a nie spada realnie na ziemię. Rozwiązanie: brak. Robić zabawne screeny i dzielić się nimi z innymi.
  • Odnowione klawisze skrótu - zespół jest w trakcie zmiany systemu skrótów.