Siemka. Ruszył kolejny tydzień, a my szykujemy się do kolejnego update'u naszej Alfy. Ten update wprowadzi tzw. 'AI Scheduler', który znaznie zmniejszy problemy związane z płynnością gry. Dodatkowo pojawi się sporo mniejszych rzeczy, które dodaliśmy po drodze.
 
Dalej staramy się równomiernie zajmować ulepszeniami (poprawki wydajnościowe czy też długo oczekiwany system zapisów) i dodawaniem nowych możliwości do gry. Jeśli zaś chodzi o content, jesteśmy pozytywnie nastawieni na debiut Trapera w tym bądź też w następnym updejcie.
 
Pomyśleliśmy, by podać jakieś dodatkowe informacje o tej profesji.
 
Powiedzcie więc "Cześć" Traperowi!
 
Traper w Stonehearth ma trzy zadania:
  1. Pełni podstawowe funcje zwiadowcze. Będzie można go wysłać w odległy, nieodkryty dotąd fragment mapy.
  2. Producent pożywienia. Poprzez polowanie na małe zwierzęta
  3. Trzecia rzecz, która jak na razie będzie niespodzianką
 
Na chwilę obecną mapa jest całkowiie widoczna, co uniemożliwia nam zaskoczyć was np. niebezpieczeństwami czy zjawiskami, które mogą się skrywać tuż za rogiem. Dlatego tworzymy coś, co można nazwać "Mgłą Wojny" - nieodkryte obszary będą zaciemnione i nie będzie możliwości zobaczenia, co się za nimi kryje.
 
Traper wyrusza więc na przechadzkę, by odepchnąć mgłę wojny. Przy okazji zaś może wyłapać wszystkie małe stworzenia po drodze. Na przykład króliki:
 
Więcej stworzeń
 
Jednak samo polowanie na króliki może szybko stać się monotonne. Z tego powodu tworzymy kolejne zwierzątka do upolowania: Szopy (na obrazku), Lisy, Wiewiórki i wiele, wiele więcej.