Obecna wersja:  Stonehearth Alpha 15
stonehearth alpha 15 mapa rozwoju
 
Mapa rozwoju Stonehearth???
 
Przyeczytaj koniecznie jeśli jesteś zainteresowany/a rozwojem gry.
 
Cierpliwie czekamy na kolejne aktualizacje. Zanim zamieścimy obszerniejszy artykuł odnośnie premiery zapraszam do zapoznania się z mapą ukazującą ścieżkę rozwoju gry i aktualny poziom prac oraz przyszłe plany realizacji.
 
Jak piszą sami autorzy mapę, bądź bardziej pomysł na nią, skopiowali od przyjaciół tworzących grę Starbound. Oczywiście wraz z postępem prac mapa będzie aktualizowana.
 
OSTATNIA AKTUALIZACJA: 29.03.2016 14:18
(Alpha 15)
 
roadmap-mapa-rozwoju-stonehearth
KLIKNIJ MAPĘ ABY POWIĘKSZYĆ
 
Poniżej znajduje się krótki przegląd prac do wykończenia. Oczywiście twórcy nie są w stanie uchwycić na liście wszystkich rzeczy do zrobienia, a plany mogą ulec zmianie, w zależności od wspólnej pracy wszystkich wdrażanych do gry elementów oraz wsparcia graczy. Dlatego też należy to traktować jako pewnego rodzaju szkic.
 
Wszystkie elementy uporządkowano zaczynając od najważniejszych.
[elementy zaznaczone na zielono są na etapie opracowywania, na niebiesko ukończone.]
 

Silnik

Gra ma korzystać ze wspólnej technologii i infrastruktury, takich jak renderowanie, AI i system walki.
 
Elementy do wykonania:
  • Zapis i wczytywanie gry,
  • Kontrolowanie czasu (pauza, przesuwanie do przodu),
  • Ulepszone przechowywanie,
  • Silnik walki,
  • Poprawa wydajności,
  • Automatyczny updater,
  • Manager modów,
  • Bezpieczny/budowniczy tryb,
  • Wsparcie systemu Mac,
  • Wsparcie systemu Linux.
 

Klasy

Wszyscy osadnicy mają pracę, która odzwierciedla klasę postaci w typowej grze role-playing. Pracując mieszkańcy będą zdobywać doświadczenie i kolejne poziomy, a niektóre zawody będą przekształcać się w zupełnie nowe.
 
Elementy do wykonania:
  • Rolnik,
  • Tkacz,
  • Traper,
  • Piechur,
  • Pasterz,
  • Kamieniarz,
  • Zielarz,
  • Garncarz,
  • Łucznik,
  • Inne, znane tylko twórcom (ot, taka niespodzianka),
  • Inżynier,
  • Geomancer,
  • Magmasmith.
 

Budynki

Elementy do wykonania:
  • Dachy
  • Wielokątowy, niekwadratowy układ pomieszczeń,
  • Możliwość obejrzenia wnętrza budynku,
  • Wiele różnych części budowlanych,
  • Więcej materiałów budowlanych,
  • Płytki podłogowe i tapety,
  • Możliwość tworzenia pięter budynku.
 

Potwory i tubylcy

Świat Stonehearth będzie wypełniony przeróżnymi postaciami. Od przyjacielskich po wrogie. Chroń swoje miasto przed nieprzyjaciółmi i zawiązuj sojusze z sąsiednimi klanami.
 
Elementy do wykonania:
  • Zwierzęta (jelenie, owce, itp.),
  • Dzieci Rayya,
  • Włóczące się potwory, np. Gobliny, Kamienne Golemy, Zombie Gigant, Varanus, Nekromanta,
  • Zwierzęta gracza (Pety),
  • Klan Królików,
  • Orki,
  • Więcej potworów,
  • Piraci, Ninja, Politycy,
  • Grywalne Trzy Królestwa,
  • Żywiołaki,
  • Tytani,
  • Krasnoludy (rasa grywalna).
 

Tworzenie świata

Światy w grze są generowane losowo. W pełni funkcjonujący świat będzie zawierał lasy, rzeki, jeziora i wiele różnorodnych biomów.
 
Elementy do wykonania:
  • Zasoby naturalne (kamień, rośliny, itp.),
  • Woda,
  • Kopanie i wydobycie,
  • Zasoby podziemne (rudy, kamienie szlachetne, itp.),
  • Pustynia,
  • Biom umiarkowany,
  • Pory roku,
  • Biomy,
  • Płaszczyzny alternatywne.
 

Mistrz Gry (GM)

GM będzie obserwować zachowanie gracza i odpowiednio na nie reagować. Gromadzenie bogactw może przyciągnąć najeźdzców, a sposób w jaki sobie z nimi poradzimy może wywołać różne konsekwencje. Głównym celem jest dodanie wątku RPG do tradycyjnej gry symulacyjnej.
 
Elementy do wykonania:
  • Scenariusz API,
  • Seed świata ze scenariuszami,
  • Połączone i rozgałęziające się scenariusze,
  • Losowy scenariusz,
  • Nowy mechanizm walki,
  • Nowi wrogowie, ataki, napotykane otoczenie,
  • Wiele scenariuszy.
 

Multiplayer

Każdy będzie mógł grać w SH z przyjaciółmi. Wspólnie - tworząc to samo miasto, lub niezależnie - budując swoje miasta na tej samej mapie.
 
Elementy do wykonania:
  • Podstawowe wsparcie dla multiplayera,
  • Wspólne zarządzanie miastowymi budynkami,
  • Niezależne budynki miejskie,
  • PvP.
 
OSTATNIA AKTUALIZACJA: 29.03.2016 14:18
(Alpha 15)