Tkacz
 
Tak jak cieśla posiada on warsztat, w którym może przekształcić surowe materiały w użyteczne przedmioty dla całego miasta.
Główną rolą tkacza jest:
  1. Tworzenie strojów, które udoskonalą istniejące jednostki. Obecnie dostępne są dwie opcje - ulepszony kombinezon roboczy, pozwalający pracować szybciej oraz wyściełana zbroja dla piechurów.
  2. Wytwarzanie dekoracji, np. dywanów, sztandarów czy flag.
W przeciwieństwie do cieśli, który może natychmiast wykorzystać leżący kawałek drewna, tkacz musi najpierw przetworzyć włókno roślinne lub zwierzęce (np. wełnę) w nici, a dopiero potem stworzyć wybrany przedmiot.
Poniżej możecie obejrzeć małą prezentację tkacza, nagraną przez Toma. W filmie przedstawiono również kilka innych nowości, o których napiszemy już wkrótce (nadrabiając wszelkie zaległości :P ).
 
 
 
 
 
Traper 2.0
 
Pierwotna wersja trapera nie spełniała oczekiwań zespołu z powodu potrzeby manualnego ustawiania pułapek. Dlatego też Traper 1.0 został pogrzebany.
Oto krótka prezentacja nowego modelu interakcji trapera, który niewątpliwie uświetni rozgrywkę:
  • Jako gracz będziemy mogli określić tereny polowań, wskazując miejsca gdzie traper powinien polować.
  • Zbada on dany obszar i na tej podstawie wybierze najlepsze miesjce na rozlokowanie pułapek.
  • Z biegiem czasu zwierzątka będą coraz bardziej nimi zainteresowane, a o złapaniu zdobyczy (lub nie) zadecyduje kilka czynników.
  • Co jakiś czas traper będzie powracał by sprawdzić pułapki, a w razie potrzeby, żeby je opróżnić.